Rīgā

Skatoties uz savu blogu (emuaru? savads nosaukums)es tagad redzu, ka neesmu neko rakstijusi gandriz menesi. Uzbekija atkal nevareju tikt klat pie sis rakstisanas lapas, jo man liekas, ka netisam izrakstijos no bloga. Tagad ierakstijos atakl un ir jacer, ka tas izlabos pievienosanas pie blogspot ierakstisanas.

Sobrid darbojas tikai pusi no garumzimem, un tadel nevaru normali rakstit latviski.

Ir jauki but majas, lenam tiekos ar cilvekiem un mekleju visas vajadzigas lietas, ko vest atpakal uz Uzbekiju. Pardomaju savu dzivokla jautajumu.

Sobrid ari piedalos seminara par Montessori un tas nozimi pasaule. Loti interesanti lidz sim. Domaju par skolas izveidosanu Latvija un viss sak lenam virzities uz prieksu.

Atgriezoties seit vel vairak saprotu, ka mana izvele parcelties uz Uzbekiju ir bijusi pareiza un par to loti priecajos. Dzive attistas un ir ko darit. Ja es butu palikusi iepriekseja darba dzive butu sarugtinata un nelaimiga...

Sobrid ari saprotu, ka es jutos laimigaka tur neka seit. Es ari jutos labak par sevi tur. Savadi, bet ta ir.

Comments

Aija said…
Milie Didzi, Namej un Gita!

Priecajamies Jums lidz! Super! Un jums ir zobeni?!? Wow! saka Ansis.
Ansis ir 4 klase. Mes ari esam izdarijusi pareizo izveli.
Lai jums veicas! Berni bus Riga pa Z.Sv. Tad ari puikas tiksies.

Mili sveiceini, Aija, Ansis un meitenes
Anonymous said…
Kas ir "dzivokla jautajums"????
Vija Treiberga said…
Mila Gita!
Man patik reizi pa reizei apskatit Tavu "blogu". Tu loti labi parzini maku, ka to uzturet! Valtam un man labak veicas. Patlaban cinamies ar Raiti -- vinam uznak grandiozi niki par daudziem jautajumiem. Bet pamazam uzlabojas.
Pagaidam viss,
Vija
Our Adventures said…
Mara,
Pirmo reizi tieku komentaros! Tagad neatceros ko domaju par dzivokli... Laikam masina, griesti, stadi (pie kuriem nepiekeros), un domat par to. Varbut drizak bija tas ko nakotne izdarisu ar to ja Jus tiesam planojat doties prom no Latvijas. Pardot un nopirkt zemes gabalu, turpinat iziret...?

Popular Posts